We have arrived - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu We have arrived - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

We have arrived

Blijf op de hoogte en volg Edwin

08 September 2012 | Verenigde Staten, Denver

Lieve familie en vrienden,

Na bijna 24 uur op te zijn geweest, zijn we eindelijk in ons hotel in Denver! Het is inmiddels bij jullie al zaterdag en hier blijft het maar vrijdag, haha! Nee, hoor, over een paar uur beginnen we hier ook aan de zaterdag. Tja, het tijdverschil zal wel weer eventjes wennen zijn. Zodoende dus, zo naar bed om hier in het ritme te komen.

Vanmorgen ging rond 06:30 uur de wekker, eigenlijk geen tijd als je vakantie hebt, maar we wilden rustig aan doen. Nou, ja, Edwin was in gevecht met de plakbandjes, die ik op de potjes en flesjes had geplakt. Na een verfrissende douche gingen we genieten van het luxe ontbijt. Genoten van de laatste echte kaas, hagelslag en echte koffie! Na het ontbijt op de hotelkamer nog alles gecheckt, hebben we echt alles bij? Na deze laatste check, nog uitchecken en toen met de shuttlebus naar Schiphol. We waren rond 09:00 uur op Schiphol en leverden onze koffers af. Daarna naar de elektronische paspoortcontrole en voordat we het wisten, stonden we al bij de winkeltjes. Nog eventjes parfum en aftershave gekocht en toen naar de gate gewandeld. Leek wel op de avondvierdaagse! Tassen door de scan en we waren klaar voor vertrek. Alleen het vertrek liep iets uit. Maar uiteindelijk verliep de reis naar Londen voorspoedig, we vlogen mooi langs de kustlijn van Nederland, alles was heel duidelijk te zien! Gezien het tijdsverschil landen we in Londen ook weer om 12:00 uur. Hier ook weer de nodige controles en toen eerst rondgekeken bij alle winkeltjes. Gezien de vlucht naar Denver pas om 16:00 uur zou vertrekken, neergeploft op loungestoelen en ondertussen vliegtuigen zitten kijken. Ondertussen hadden we allebei een dip, we vielen bijna in slaap, dus toen op naar de Starbucks! Na het nuttigen van een caramel machiatto en een cafe white mocca kregen weer energie. Maar niet vanwege het feit dat erop het bord kwam te staan dat ook deze vlucht vertraging had! Uiteindelijk vertrokken we ruim een uur later en gingen we op weg naar Denver. Met 8,5 uur voor de boeg, toch nog proberen te slapen, wat overigens niet echt lukte. Verder natuurlijk op zijn tijd een hapje en een drankje en uiteraard met de keuze uit diverse films en series, kwamen we de tijd redelijk door. De vlucht verliep redelijk smooth en we kwamen uiteindelijk rond 19:15 uur plaatselijke tijd aan. Het duurde echter ruim een uur voordat we door de Immigrations waren, het was er keidruk! Vervolgens naar de bagage claim en hopen dat de koffers erbij zitten! Gelukkig waren de koffers er allebei! Toen was het tijd om onze auto te gaan uitzoeken voor de komende weken. Eerst met de bus naar Alamo en we kozen hoe kan het ook anders voor een Toyota Camry. Edwin had graag een Prius gehad, maar die was niet op voorraad. Tomtom aan en kijken of die werkte en dat ging prima, we waren zo op plaats van bestemming De Days Inn. Snel inchecken, want we waren toch wel gaar!

Geprobeerd om ons pap en mam te bellen, maar op dat lukte niet. Als het goed is de sms wel aangekomen? Tante Janny zou je wellicht willen informeren bij ons pap en mam?

Nog eventjes de laptop aangeslingerd en we waren verrast door al jullie berichtjes, echt leuk! Janneke werkte het reisverslag nog bij, terwijl Edwin al in dromenland was....

Dikke knuffel van ons

• 08 September 2012 - 09:26

Edwin En Elly Groenen:

Hey Edwin en Janneke.

Welcome in the USA. Het avontuur kan voor jullie ook eindelijk beginnen. Goede reis en heel veel plezier toegewenst.

E & E

• 08 September 2012 - 11:00

Yolande:

Tsk, een toyota prius..blij dat ze m niet hadden ;-). Je mot daar toch gewoon met een Camry rondrijden Edwin.... Enjoooooyyyyyyy!

• 08 September 2012 - 11:00

Yolande:

• 08 September 2012 - 11:21

Jeannette Frank Tom En Jeroen:

Hey Edwin en Janneke,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En nu alleen maar genieten van al het moois wat jullie gaan zien. Kan het zijn dat de Telegraaf bij ons komt?

Ineens lag daar de Telegraaf op de mat en dat schept een vakantiegevoel omdat wij deze altijd lezen tijdens de vakantie...als deze via jullie komt dan super bedankt!!

veel plezier en knuffels

• 08 September 2012 - 13:12

Ton En Simone:

Hee vakantiegangers!

Goed te horen eh.. Lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. (Edwin heeft dus niet zelf gevlogen..? ;-) )
    Fijn dat de 'laatste' hagelslag e.d. jullie zo goed gesmaakt hebben. Het zal inderdaad gemist worden.
    Maare.. de volgende keer neem je er bij de Starbucks maar eentje op ons. Voor Ton natuurlijk een bak koffie (jullie mogen zelf de smaak uitzoeken.) maar Voor Simone effe een Grande Strawberry Creme ! :) :)
    Zucht..... ;)

Veel plezier met wat komen gaat!

Dikke knuffel van ons

• 08 September 2012 - 20:54

Ronald En Jannie:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet maar weer van dit nieuwe avontuur!!
    Heel veel plezier.

Groetjes Ronald en Jannie + kids