Van Las Vegas naar Redondo Beach - Los Angeles - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar Redondo Beach - Los Angeles - Reisverslag uit Redondo Beach, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar Redondo Beach - Los Angeles

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Redondo Beach

Lieve familie en vrienden,

En vandaag allereerst natuurlijk de felicitatie voor Jonathan! Proficiat met je verjaardag! Maak er een gezellige verjaardag van zondag. Je cadeautje komen we graag een andere keer brengen!

We zijn inmiddels aangekomen in Redondo Beach – Los Angeles en genieten van onze hotelkamer aan The Pacific! We hebben uitzicht op de jachthaven en de zeeleeuwen “oe-en” op de achtergrond. Ondertussen typ ik ons verslag en Edwin op bed ligt TV te kijken, The Bing Theory.

Vanmorgen ging de wekker om 08:00 uur in Las Vegas en genoten we na een verfrissende douche van ons ontbijt op het balkon van onze hotelkamer. Hierna pakten we alles weer in en was het tijd om Las Vegas te verlaten. Eerst nog even tanken en toen via de I-15 naar Los Angeles. De TomTom gaf aan 4:30 uur tot eindbestemming. Dus gaan met die Camry en to the beach! :-)

De autorit duurde uiteindelijk een half uur langer, want eenmaal bij Los Angeles aangekomen, liepen de 6-baanswegen helemaal vol, waar komen al die auto’s vandaan? Ofwel helaas meerdere files :-( Het was daarnaast goed opletten met rijden, want je wordt links en rechts ingehaald en daarnaast rijden er echt mafkezen rond. Gelukkig gaat het heel vaak goed, maar af en toe vraag je je af waar men het rijbewijs heeft behaald… Best wel gaar van het autorijden kwamen we gelukkig veilig aan in Redondo Beach –Los Angeles.

We logeren in het Portofino hotel, direct aan The Pacific en bij the beach. Dus alles uit de Camry geladen en naar de hotelkamer gebracht. Hierna gingen we gelijk erop uit, de omgeving verkennen. Heerlijk die zeewind op je snoet en uiteraard een zonnetje erbij! We liepen langs The Pacific naar de jachthaven en de pier. Daar waren allemaal restaurantjes en winkeltjes. Bij een restaurantje stond dat ze 50 verschillende bieren op de tap hadden, dus daar op het terras neergestreken . Edwin koos voor een Hoegaarden en Janneke voor een jus d’orange. Toen de dorst weer was gelest, liepen we terug naar ons hotel om onze vesten even op te halen. De zon ging bijna onder, dus werd toch wel frisjes. We wilden namelijk voor ons avondeten naar de Cheescake Factory wandelden. Die was dichterbij dan gedacht, maar goed, koud zouden we het niet hebben :-) Het was een hele ervaring, de Cheesecake Factory! Dat is waarschijnlijk hier echt een hippe tent, druk dat het was! Uiteraard valed parking, maar die hadden we niet nodig met de benenwagen. We moesten 10 minuten wachten voordat we een tafeltje kregen toegewezen. Ze hadden zoveel keuze op de menukaart, het was moeilijk kiezen. Edwin vond het wel jammer dat Penny hier niet serveerster was. Edwin koos uiteindelijk voor een pizza en Janneke voor een Mexicaanse salade. Het eten was erg smakelijk en helaas was er geen ruimte voor cheesecake…. Weer langs de jachthaven terug gewandeld naar ons hotel en daar is het nu dus relaxtime:-)

Liefs van ons

• 12 Oktober 2014 - 07:53

Ton En Simone:

Ha vakantie-'gangsters'.
    Elke ochtend wakker worden en weer jaloers worden gemaakt met jullie mooie reis en natuurlijk de mooie foto's. .... Daar wen je wel aan hoor. ☺.
    Goed te lezen dat Edwin ein-de-lijk weer een lekker biertje kon drinken. We mistten de Leffe de laatste tijd....
    Een kort vraagje... werden jullie ondertussen niet als Locals gezien daar, ipv als toeristen? Want op sommige plekken zullen jullie beter de weg weten, dan de bevolking daar. ☺. Hahaha. Maar ik geloof zeker, dat je steeds weer nieuwe plekken ziet, nieuwe trails tegenkomt en vooral.... blijft genieten van het natuurschoon! Zoals jullie zelf al zeiden, een mooie reden om er nog eens naar terug te gaan!
    Geniet nog lekker daar, (ook voor ons dus....) en hopelijk is dat verder zonder pijntjes, kwaaltjes en pleisters.....

• 12 Oktober 2014 - 07:58

Ton En Simone:

Huh..?
    Blijkbaar zijn de laatste regels weggevallen? Maar ok... typen we het gewoon nog een keertje....
    In ieder geval

• 12 Oktober 2014 - 10:50

Monique Huijbregts:

Wat een mooie foto's hebben jullie weer doorgestuurd. Het is leuk om iedere dag te lezen hoe de dag weer verlopen is en wat jullie allemaal gezien en gedaan hebben! Echt een tv-aanbieder hoor! Geniet maar lekker verder in LA!!!☀️

• 12 Oktober 2014 - 15:51

Simone: