Van Prescott Valley naar Las Vegas Lake - Reisverslag uit Henderson, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Van Prescott Valley naar Las Vegas Lake - Reisverslag uit Henderson, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Van Prescott Valley naar Las Vegas Lake

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Edwin

03 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Henderson

Lieve familie en vrienden,

Momenteel liggen we heel relaxed op een standstoel aan het zwembad van het hotel Westin Lake Las Vegas. Wow, dit hotel doet niets onder voor de hotels van Lara Beach in Turkije! Wel bekend bij Monique en Marianne ;-)

Ondanks dat we vandaag weer gingen verkassen, toch de dag rustig aan begonnen, het is tenslotte vakantie :-) We hadden goed geslapen in ons enorme kingsize bed, we waren elkaar af en toe kwijt. Uitgeslapen tot 08:00 uur en toen een lekkere douche, was namelijk een erg fijne inloopdouche. Zo konden we weer fris en fruitig aan het ontbijt verschijnen. Deze keer een full breakfast, inclusief omelets en hamburgers! De omelet hebben we geprobeerd, maar de hamburgers lieten we links liggen. Verder hadden ze warme oatmeal en vers fruit, zoals vers gensneden ananas, aardbeien, sinaasappels en blauwe bessen. We aten onze buikjes rond en hierna was het de taak aan hoofd inpakken, lees Janneke, om alles netjes in de koffers te krijgen. Hierna sleepten we alles weer naar de Camry. Zit nu na een paar weken al een systeem in ;-) Edwin de grote rode koffer, de rugzak en het water & Janneke de blauwe grote koffer en de kleine rode koffer. Tegen 11:00 uur startten we de motoren van de Camry en reden via de 89 North naar de I-14, d zogenoemde Purple Haert Trail. Onderweg zagen we nog een stuntvliegtuig, dat was wel gaaf om te zien! Het landschap veranderde regelmatig, van dorre weilanden naar bossen, namelijk the Kaibab Forest en het woestijnachtige landschap, toen we de weg richting Las Vegas insloegen. Ook wisselden we weer van staat, namelijk van Arizona naar Nevada. We hadden de “fast” route, langs de Hooverdam, vingen nog wel een glimp van dit spectaculaire bouwwerk op en toen via Henderson naar Lake Las Vegas. We verbaasden ons erover hoe groen het er hier uitziet midden in de woestijn. Watertekort? Volgens mij hebben ze daar hier nog niet van gehoord, overal palmbomen, watervallen en ook nog eens veel golf courses. Rond 14:00 uur parkeerden we de Camry op het parkeerterrein van The Westin en ging Janneke al proberen in te checken. Onze kamer was al gereed, fijn! We brachten de koffers naar kamer 6315 en gingen op ontdekkingstocht. Voor de zekerheid maar even de plattegrond mee, want het is hier zo groot! Nadat we een rondje hadden gelopen, trakteerden we onszelf op een Starbucks coffee. Ideeal dat de Starbucks gewoon in het hotel zit! Toch Christel? We dronken de cafe mocha en latte machiato lekker buiten op het terras op en daarna gingen we naar de kamer om onze zwemspullen aan te trekken, want het was relax time by the pool :-) Aansluitend een hapje eten op het terras met uitzicht op het zwembad en Lake Las Vegas, heerlijk toch! De temperatuur was nog erg aangenaam, dus extra genieten hiervan!

Liefs van ons

PS Via deze weg wensen we Jonathan een hele gezellige verjaardag toe!

• 04 Oktober 2015 - 10:24

Buuf:

Zon, zwembadje, Starbucks: hmmmmm; genieten!!

• 04 Oktober 2015 - 10:33

Monique:

Maak me maar lekker Janneke

• 04 Oktober 2015 - 10:35

Monique:

Wat maken jullie weer een prachtige reis. Succes met het verder genieten.

• 04 Oktober 2015 - 16:52

Marianne:

Weten we zeker Jan, we zitten er nu