Van Zion National Park naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Van Zion National Park naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Van Zion National Park naar Las Vegas

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Edwin

10 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lieve familie en vrienden,

Vandaag allereerst natuurlijk de felicitaties voor mijn zus, Anita! We hopen dat je een fijne verjaardag hebt gehad!

Dit verslag typ ik weer heel vertrouwd in Las Vegas :-) Uiteraard zitten we allebei weer heerlijk op ons balkon van het Platinum Hotel, deze keer met Strip View. Het is nu lekker hier op het balkon, maar vanmiddag was het nog echt te heet, met die felle zon. Ongelooflijk dat de tempraturen nog zo hoog zijn hier, deze tijd van het jaar! Hadden we niet verwacht, maar heerlijk om nog de korte broek aan te hebben, we genieten er nog even van!

Vanmorgen dus vertrokken vanuit Zion National Park, na een uitgebreid ontbijt. Het was rond 10:30 uur dat de Camry weer van stal mocht en we richting Las Vegas reden. Een autorit van ongeveer 2,5 uur. Via highway 9 en de Interstate 15 bereikten wij Las Vegas. Onderweg nog wel wegwerkzaamheden gehad, maar de vertraging hierdoor viel mee. We kwamen rond 12:00 uur aan in Las Vegas, doordat we vandaag weer een uurtje terugwinnen :-). Het is nu dus weer 9 uur verschil met Nederland. We hadden besloten om de Camry bij de Fashion Mall te parkeren, want we konden pas rond 16:00 uur terecht in het hotel. Toch af en toe wel makkelijk als je bekend bent hier. We vonden dat het tijd was een break bij Starbucks. Dus eerst genoten van de cafe mocha en de strawberry & crème, voordat we The Strip op gingen. We wandelden door verschillende hotels en casino’s, het blijft je verbazen! Hierna liepen we nog door de Fashion Mall en bekeken een aantal winkels. Ook deelden we nog een wrap in de food court van de Fashion Mall, want onze magen begonnen toch wel een beetje te knorren tegen 15:30 uur. Hierna weer naar de parkeergarage gewandeld, maar er moest natuurlijk nog wel even in de Apple Store gekeken worden door Edwin. We reden via The Strip naar ons hotel, altijd leuk! Bij het Platinum Hotel aangekomen, gingen we tot het avondeten relaxen en van ons uitzicht op het balkon genieten, toen de zon onderging…

Zo dadelijk gaan we The Strip by night bekijken, dus foto’s volgen later nog!

Liefs van ons

• 11 Oktober 2014 - 20:02

Edwin & Elly:

Goed te lezen dat jullie weer veilig in Vegas zijn aangekomen. Geniet nog maar lekker van de city of sin. Vergeet niet Freemont street by night. Geweldige show.
    Veel plezier samen.
    E & E