Relax time in Zion National Park - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Relax time in Zion National Park - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Relax time in Zion National Park

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Edwin

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Springdale

Lieve familie en vrienden,

"Waking up on the bright side" is het slogan van ons hotel. Dat was vanmorgen ook weer letterlijk en figuurlijk het geval, heerlijk om vakantie te hebben! Vandaag hadden we een relaxdagje ingepland, dus take it easy! Beetje uitgeslapen, douchen en uitgebreid ontbeten. Na het ontbijt op de hotelkamer nog even relaxen en toen met de shuttlebus naar Zion National Park. Vanwege onze relaxdag daarom vandaag een easy trail, langs de Virgin River, van de parkeerplaats de Grotto tot de Zion Lodge. Zon stond hoog aan de hemel, een verfrissende windje, dus lekker wandelweer. Edwin zag ook nog hertjes in de schaduw liggen en Janneke zag een mooie vlinder. Na deze wandeling even nog zitten genieten bij de Zion Lodge en toen met de shuttlebus naar Zion Museum. Daar een film gekeken over Zion Natioal Park en nog een praatje bijgewoond van een ranger. Na deze informatie gingen we met de benenwagen verder via de Pa’rus Trail via het Visitor Center naar ons hotel. Janneke vond dat ze toen wel een ijsco had verdiend :-) en Edwin koos voor een cafe mocha. Bij het hotel van dit lekkers zitten smikkelen en daarna de zwemspullen gepakt om naar het zwembad te gaan. Daar vermaakten we ons tot het einde van de middag en zijn nu voor het eten nog even op de hotelkamer aan het relaxen. Vanavond niet al te laat naar bed, want morgen reizen we weer verder. We hebben nog een overbrug-overnachting ingelast in Las Vegas, aangezien we het een te lange rit vonden om meteen door te rijden naar Los Angeles. Het is tenslotte vakantie :-) Voor jullie slaap lekker en weer gezond op! Wij gaan zo een restaurantje zoeken in Springdale en genieten van deze laatste avond nabij Zion National Park.

Liefs van ons