Relaxtime in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Relaxtime in Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Relaxtime in Las Vegas

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Edwin

25 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Lieve familie en vrienden,

Daar zouden we best aan kunnen wennen, geen wekker zetten....
Vanmorgen werden we wakker toen we er zin in hadden :-). Dat was rond 09:30 uur en we startten op ons gemakje op. Op ons gemak ontbijten op het balkon, het nieuws lezen en natuurlijk de berichtjes op ons reisblog. Leuk om van jullie te horen! Tijdens het ontbijt overlegden we wat we vandaag zouden gaan doen. We besloten om na het ontbijt eerst naar het zwembad van het hotel te gaan. Even kwam het Delphin Diva-Turkije-gevoel weer boven, lekker op zo’n loungebed relaxen, af en toe een duik in het zwembad of heerlijk bubbelen in het bubbelbad. We hadden mooi een plekje in de schaduw, dus goed uit te houden! Vandaag steeg het kwik weer richting de 35 graden Celsius, weer volop zon, maar wel meer bewolking. Dat laatste vonden we helemaal niet erg, want anders zijn Edwin en ik zo twee rode kreeftjes als we niet oppassen. Het is dus constant insmeren met factor 50 en niet teveel in de zon. We brachten toch wel een aantal uur door bij het zwembad. Ook kregen we ijswater met citroen aangeboden, dus dorst hoefden we niet te hebben. Na de middag gingen we terug naar de hotelkamer om ons op te frissen, voordat we weer richting The Strip gingen. Deze keer gingen we dus de zuidkant en we begonnen bij The Mircle Mile Shops, via Planet Hollywood wandelden we richting The MGM. Uiteraard maakten we nog een stop bij het Hard Rock Cafe voor Simone. We kochten een bedeltje voor een armband, hopelijk is het de goede. Hierna liepen we door The MGM en stopten ook nog even bij een food court om een hapje te eten. In de verschillende hotels gooiden we ook af en toe een dollar in een fruitautomaat-machine, het leverde geen winst op, maar we hadden in ieder geval lol erin :-). Na the MGM staken we The Strip over naar hotel New York-New York. Je blijft je ogen uitkijken in de verschillende hotels en casino’s, ook zijn we hier toch al vaker geweest. We dronken nog een drankje in The Bar at Time Square in hotel New York-New York. Hierna kwamen we nog langs het Aria en Cosmopolitan, ook ongelooflijke bouwwerken. We wandelden toen richting The Bellagio en genoten uiteraard weer van de fonteinen. De rillingen lopen nog steeds over je rug als het nummer “Time to say goodbye” wordt ingezet en dan de fonteinen erbij. Na dit mooie schouwspel staken we The Strip weer over en wandelden we The Flamingo binnen om aldaar nog een klein hapje te eten in een foodcourt. Hierna vonden we het mooi geweest met al dat gewandel en liepen via The Linq terug naar ons hotel. Daar konden onze voetjes weer uitrusten en lagen we lekker languit op bed TV te kijken of aan het reisverslag te werken :-)

En dan is het dadelijk weer bedtijd voor ons, want morgen is weer een reisdag. De route wordt dan ingezet naar Sedona.

Liefs van ons