Relax time in La Jolla - Reisverslag uit La Jolla, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Relax time in La Jolla - Reisverslag uit La Jolla, Verenigde Staten van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Relax time in La Jolla

Door: Janneke

22 September 2014 | Verenigde Staten, La Jolla

Vanmorgen werden we om 05:00 uur gewekt door een onbekend nummer, nog half versuft de telefoon gepakt en dan wordt er al opgehangen. Een goede leer voor de rest van de vakantie, mijn telefoon gaat in ieder geval ’s nachts op de stilstand… We sukkelden toch nog in slaap en tegen 07:00 uur waren het de zeeleeuwen, die ons wakker maakten. Ach, kan dat was niet zo erg. Het lijkt wel of we hier naast het Dolfinarium slapen, haha. Edwin was als eerste uit bed en sprong onder de douche. Janneke bekeek de berichtjes op ons reisblog en ook kregen we nog een sms-je van ons pap en mam binnen. Echt heel leuk om dit allemaal weer te lezen! Janneke was daarna aan de beurt voor het waterballet en toen we weer fris en fruitig waren, gingen we eens kijken waar ons ontbijt geserveerd werd. Het ontbijt vonden we op het dak van het hotel met een geweldig uitzicht op The Pacific. Het was ook vanmorgen weer bewolkt, maar een prima temperatuur om buiten te ontbijten. We moesten wel opletten dat een van ons aan de ontbijttafel bleef zitten, want anders gingen de zeemeeuwen met je ontbijt aan de haal. Dit was namelijk het geval bij de buren. Een meeuw was vliegensvlug om de bagel van de buurvrouw weg te gappen. Was overigens weer een prima ontbijt, dus de basis voor de dag was gelegd. Na het ontbijt namen we nog een coffee-to-go mee naar onze hotelkamer en hebben op het balkon zitten relaxen. De zon brak inmiddels ook door en tegen de middag gingen we op pad om La Jolla verder te bezichtigen. Eerst wandelden we via een pad langs de kust en daarna liepen door het plaatsje zelf heen. Het is een eigenlijk een wijk van San Diego en we kwamen erachter dat hier toch echt wel de upper class moet wonen. Wat een enorm mooie huizen en alles is hier spik en span. Aan de rand van La Jolla kwamen we supermarkt tegen en dat kwam goed uit. We moesten namelijk nog inkopen doen voor onze reis naar Las Vegas. Edwin kwam ook nog aanzetten met Belgische biertjes, namelijk Leffe. Hij was helemaal in zijn nopjes! Als lunch deelden we een smoothie, maar deze was voor Edwin te gezond. Hij verslikte zich in de smoothie en bleef maar proesten. Voor Edwin dus geen smoothie meer, liever een Belgisch biertje :-). Na deze proestbui wandelden via de kust terug naar ons hotel. Halverwege de middag kwamen we daar aan en besloten we lekker te relaxen op het balkon. Met zo’n uitzicht is dat geen straf. Janneke ging ook nog de kleren van Edwin wassen, dan was dat ook maar weer geregeld. Hij had natuurlijk al een week uit zijn koffer geleefd. Tegen de avond wandelden we nog een stukje langs de kust en uiteraard was het genieten toen de zon onder ging. Een supermooie zonsondergang. Hierna gingen we op zoek naar een restaurant voor het avondeten en we kozen voor Mexicaans deze keer. Na het eten gingen we terug naar ons hotel en slingerden we onze laptop en tablet aan. Edwin was een beetje aan het surfen en Janneke werkte het reisverslag bij. Ook keken we nog TV en gingen op tijd naar bed, want morgen is het toch wel een aantal uur rijden voordat we in Las Vegas zullen arriveren...

Liefs van ons

PS Hopelijk lukt het nu wel met foto's uploaden. Dan ook meteen de foto's van gisteren en eergisteren...

• 23 September 2014 - 18:42

Monique Huijbregts:

Leuk zeg om jullie vakantie zo te volgen, geniet er lekker van he!