Home Sweet Home - Reisverslag uit Uden, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Uden, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Edwin

02 Oktober 2013 | Nederland, Uden

Lieve familie en vrienden,

Een jetlag rijker, maar we zijn weer veilig en wel thuis aangekomen!

Het vertrek vanuit Amerika verliep soepel, vanaf het Trump hotel hadden we een rechtstreekse shuttle naar Mc Carran. Inchecken was zo gepiept, koffers niet te zwaar, dus we konden naar de gate. We hadden mooi uitzicht op de vliegverkeer en rond 15:00 uur plaatselijke tijd gingen we het vliegtuig in. De vliegreis verliep smooth, ook hebben we geprobeerd zoveel mogelijk slaap te pakken. In de tijd dat het niet lukte om te slapen, was het tijd voor een hapje, een drankje, film kijken, ofwel het gebruikelijke in het vliegtuig. Na 10 uur vliegen kwamen we aan op Londen Gatwick, deze keer hadden we gelukkig genoeg tijd om over te stappen. Nog een klein stukje en toen waren we weer op Nederlandse bodem. Op Schiphol hadden we een keer niet de Polderbaan en ook onze koffers rolden allebei van de band. Tot onze verrassing werden we opgewacht door ons pap en mam. Gezellig op Schiphol nog koffie gedronken, reisverhalen gedeeld en vervolgens gingen ieder weer zijn eigen weg. We gingen met vd Valk-bus terug naar het A4 hotel, alwaar de Yaris nog keurig op ons stond te wachten. Alle bagage weer ingeladen en op naar het Zonnige Zuiden. Onderweg hadden we moeite om onze ogen open te houden, maar we kwamen veilig en wel weer aan in het mooie Uden. Thuis werden we verrast door een mooi welkomstboeket van onze lieve buurtjes en toen zat de vakantie er dus echt op....

Het was weer een supermooie vakantie met veel indrukken, waar we met veel plezier op terug zullen kijken. Ook hebben we heel erg genoten van jullie berichtjes, we vonden het erg leuk dat jullie met ons mee op vakantie gingen!

Uiteraard hopen we jullie allemaal binnenkort in levende lijve te zien om gezellig weer bij te kletsen en wellicht vinden jullie het leuk om de rest van de foto's of de film van de vakantie te zien (moet nog wel gemaakt worden, maar komt goed).

Tot gauw allemaal!

Liefs en een dikke knuffel van Edwin en Janneke

• 02 Oktober 2013 - 10:39

Irma Uit Vught:

Hoi Janneke en Edwin,

Goed te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn! Ik heb jullie reisverslagen met plezier gelezen. Bedankt dat ik weer een paar weken met jullie mee heb mogen reizen.

Groeten en tot ziens!
    Irma

• 02 Oktober 2013 - 11:17

Caroline:

Welkom thuis!! Altijd jammer als een vakantie weer is afgelopen, maar Uden is toch ook wel mooi.
    Het was weer leuk al jullie verhalen te lezen.
    Tot snel
    Caroline en mannen

• 02 Oktober 2013 - 18:17

Ome Arie En Tante Jenny:

Hallo Edwin en Janneke,

Welkom thuis in Nederland.
    Ik heb genoten van jullie verhalen en mooie foto's. (Ome Arie is niet zo'n lezer).
    Wij hopen dat jullie nog een paar dagen vakantie hebben om na te genieten van de vakantie in Amerika.

Hartelijke groeten,
    Ome Arie en Tante Jenny

• 03 Oktober 2013 - 17:11

Yolande :

Gatsie .... Time flieeeeeees. Maar jullie hebben genoten. Dat is het belangrijkste! Nu lekker van de foto's genieten !