Relaxmodus - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Relaxmodus - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Relaxmodus

Door: Janneke

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 September 2013 | Nederland, Schiphol

Lieve familie en vrienden,

Eindelijk de vakantie is begonnen en de relaxmodus kan aan! Dat is wennen! De laatste tijd was het rennen en vliegen, dus even omschakelen, maar we zijn ervan overtuigd dat we zo gewend zijn!

Vandaag, mede met behulp van de checklist van Simone, alles voorbereid voor onze vakantie naar Amerika. Koffers ingepakt, laatste poetsronde (Edwin was blij dat zijn functie hoofd huishouding weer ophield, haha), alles afgesloten en we konden tegen de avond op weg naar Van de Valk nabij Schiphol.

Gelukkig geen files gehad, inchecken en toen op naar de spareribs! Om alvast in Amerikaanse sferen te komen, gingen we naar hetzelfde steakrestaurant als vorig jaar. Ook deze keer was het " om je vingers erbij op te eten!". Na deze maaltijd in relaxmodus, gingen we naar de kamer om verder te relaxen. Het werkte meteen! We krijgen er nog ervaring in, haha!

Morgenochtend kunnen we rustig aan doen, want we vliegen pas na de middag. Eerst morgenochtend hier nog genieten van het ontbijt en dan op ons gemakje naar Schiphol.

Nog een nachtje slapen en dan kan onze rondreis in The States gaan beginnen, we hebben er zin in!

Slaap lekker en morgen weer gezond op, zoals ons mam altijd zegt!

Liefs Edwin & Janneke

• 12 September 2013 - 00:46

Christel:

Ha die buurtjes!

Had ik het toch aardig goed in de gaten..... Ik dacht die zullen toch nu ongeveer wel op vakantie gaan? Maar volgens mij hebben jullie afgelopen week nog wel gewerkt, dus ik dacht dat wordt vast het weekend. Alleen toen ik zojuist terug van Jacqueline en Peter liepdacht ik die zouden zo vertrokken kunnen zijn. En nu bevestigen jullie me dit ook.

Ik wil jullie heel veel plezier wensen. Ga heerlijk genieten, van elkaar ( heel belangrijk), van de natuur, van de Amerikaanse mentaliteit en van de ontspanning! Maak er wat moois van!!

En ja......jullie weten het; ik houd heel erg van reisverhalen dus mochten er meer komen dan zijn die meer dan welkom!

Lieve groeten, Christel

• 12 September 2013 - 06:57

Jeannette En Frank:

lieve Edwin en Janneke...heeeeel veeeel plezier!!!

• 12 September 2013 - 07:13

Kim En Dave:

Heel veel plezier!!

• 12 September 2013 - 10:40

Gerda:

Janneke en Edwin, een hele fijne vakantie. Ik ga julllie leuke reisverslagen weer volgen. Wat heb ik de vorige keer genoten en hoop dat het nu ook weer genieten word. Genieten jullie in ieder geval maar van jullie welverdiende vakantie!

• 12 September 2013 - 11:00

Henri Jeanet En Naomi:

lieve schatten!! heel verl plezier en we kijken weer uit naar alle mooie verhalen. jaloers!!!!

dikke kus van ons uit Drenthe

• 12 September 2013 - 13:50

Irma Uit Vught:

Lieve Janneke en Edwin,

Wat heerlijk dat jullie nu dan toch eindelijk vakantie hebben. En wat een genot dat ik weer met jullie mee op reis mag! Goede reis, heel veel plezier en kijk goed uit onderweg! Irma

• 12 September 2013 - 19:05

Ome Arie En Tante Jenny:

Hallo Edwin en Janneke,

Wij reageren te laat om jullie een goede vlucht te wensen.
    Heel veel plezier in Amerika, geniet van alles. Wij zullen jullie reisverhalen met veel plezier lezen.

Hartelijke groeten,
    Ome Arie en Tante Jenny.