Nog een nachtje slapen en dan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen en dan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen en dan...

Blijf op de hoogte en volg Edwin

06 September 2012 | Nederland, Schiphol

Lieve vrienden en familie,

Eindelijk is het zover onze vakantie is begonnen, joehoe!!! Voor mij, Janneke, nog een onwerkelijk gevoel. Edwin had al vanaf het weekend vrij, dus die is al aardig relaxed. Dat relaxen begint voor Janneke pas als we veilig geland zijn in Denver en in onze huurauto richting het hotel rijden. Zoals bij velen van jullie wel bekend, is vliegen niet de favoriete hobby van Janneke...

Vanmorgen redelijk vroeg uit de veren, want er moest volgens Janneke nog veel gedaan worden. Edwin laat Janneke dan maar mooi "rommelen" en vraagt op zijn tijd of we nog op schema liggen, haha. Alles in huis moet spik en span zijn voordat de vakantie echt kan beginnen, dus helder Mientje ging aan de slag! De koelkast leegruimen en poetsen, prullenbakken allemaal leeg? Check, check.... Laatste wasjes in de wasmachine en toen de koffers inpakken!!! Op zolder lag alles klaar, maar nu nog in die koffers zien te krijgen, ahum! Edwin vraagt zich hardop af: "Waarom nemen we zoveel schoenen mee? " Passen, meten, af en toe gemopper dat het niet past, maar uiteindelijk 2 koffers klant en klaar. Schoon aan de haak 20 kilo respectievelijk 18 kilo, dat is toegestaan volgens British Airways, dus komen we weer goed mee weg.

O, ja, tussen het in pakken door uiteraard ook nog online inchecken. We konden meteen voor de vlucht naar Londen en Denver inchecken, dat hadden we niet verwacht. Gelukkig waren er stoelen naast elkaar gereserveerd door Jan Doets! En bij het raam, Edwin ook weer gelukkig! Tijdens de eerste vlucht zitten we op rij 30 en tijdens de vlucht naar Denver op rij 36.

De checklist werd steeds korter en tegen 16:00 uur konden de koffers ingeladen worden in de Yaris. Nog een laatste ronde in huis, nog even de buurtjes gedag zeggen. Maar zij waren helaas niet thuis, het bbq-voedselpakket uit de net schoongemaakte koelkast toen maar aan de deur gehangen, het wordt immers dit weekend bbq-weer. Eerst nog langs ING Uden om de dollars op te halen en toen richting Amsterdam-Schiphol naar hotel Van de Valk aan de A4. Op de A2 reed het lekker door, ondanks dat je af en toe geen idee hebt hoe hard je nu mag rijden... Nabij Schiphol eventjes in de file gestaan, dat typisch Hollandse laten we graag achter! Rond 18:00 uur parkeerden we de Yaris in het vak 'Lang Parkeren" bij Van de Valk en het inchecken verliep voorspoedig. De koffers op de kamer gezet en toen naar de foodcourt tegenover het hotel gelopen, want onze magen begonnen een beetje te knorren. We kozen voor een steak restaurant, maar bestelden allebei spareribs, om al in Amerikaanse sferen te komen! En wat hebben we gesmuld, echt kei lekker! Weer naar onze hotelkamer gewandeld en toen was het relax time. Edwin dook in bad en was bijna niet meer zichtbaar door al het schuim, haha! Hij is undercover, zegt die, dus een foto nemen was niet gewenst, ahum... Ondertussen typte Janneke vrolijk verder aan het reisverslag. Vervolgens nog eventjes TV gekeken en we gaan niet al te laat naar bed, want zo'n reisdag is altijd wel vermoeiend weten we uit ervaring. Morgenochtend hoeven we gelukkig niet voor dag en dauw op en kunnen we ook nog eens genieten van het overheerlijke ontbijt wat ze hier bij Van de Valk hebben. Na het ontbijt met de shuttlebus naar Schiphol en dan kan ons avontuur echt beginnen! We hebben er enorm veel zin!

Tot snel en een dikke knuffel van Edwin & Janneke

• 06 September 2012 - 21:35

Jessica:

Kijk ook voor jullie gaat het beginnen!
    Wij wensen jullie een toffe reis toe!
    Geniet ervan en onwijs veel plezier met mijn ouders!! Maar goed, die zien jullie pas volgende week (jaja ook ik ben bekend met het reisschema ;-)).

Have fun!

Big hug

• 06 September 2012 - 21:55

Irma:

He Janneke en Edwin,

Heel veel plezier in de States!! Ik verheug me op juliie reisverslagen!
    Goede reis! Irma

• 06 September 2012 - 23:08

Sandra, Erwin, Daphne En Kevin:

Hoi vakantiegangers,
    Wat zaten wij erweer eens langs. We dachten dat jullie pas na het weekend zouden gaan. Weer niet opgelet dus. Maar nog even via deze weg, een hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van. En kom wel een beetje uitgerust terug.
    Fijne vakantie van ons allemaal.
    Groetjes
    Sandra, Erwin, Daphne en Kevin

• 07 September 2012 - 06:42

Edwin En Elly Groenen:

Hey guys,

Goede reis en tot in Moab

Edwin & Elly (vanuit Las Vegas)

• 07 September 2012 - 11:09

Ton En Simone:

Tja,

we kunnen niet meer doen, dan jullie een fijne vakantie te wensen en jaloers te zijn op afstand... :( :(
    Hahahaha, nee hoor! Geniet ervan en zoals gezegd; ga iedereen maar een handje geven! :)
    We gaan jullie volgen !!

Enne Janneke, waarom zit Edwin bij t raam?
    Hij is toch Luchtmachter, kan hij niet zelf vliegen dan..? :(
    ;)

Dikke knuffel!

Wij, het thuisfront.... ;)

• 07 September 2012 - 17:27

De Buurtjes:

Dat die buurtjes nou weer net de hort op waren he, de hele dag op de uitkijk gestaan haha!
    We gan idd bbq-en zondag dus dat overlevingspakket komt goed terecht.
    Hele goede reis gewenst en we gaan jullie op de voet volgen hoor.
    Groetjes,de buurtjes

• 07 September 2012 - 19:26

Brenda:

Hoi Janneke en Edwin,

geniet van jullie vakantie want dat hebben jullie ( tenminste daar ga ik maar vanuit) wel verdiend. Ik kijk nu al uit naar het volgende verslag. Goede reis,

Brenda

• 07 September 2012 - 21:45

Gerda:

Hoi Janneke en Edwin,

Nu is het dan echt begonnen. Een hele fijne vakantie!
    En we gaan jullie zeker volgen via jullie reisverslagen.

Groetjes
    Henk, Mandy, Sannah en Gerda