Net als een magneet... - Reisverslag uit Uden, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu Net als een magneet... - Reisverslag uit Uden, Nederland van Edwin Janneke - WaarBenJij.nu

Net als een magneet...

Blijf op de hoogte en volg Edwin

23 Juli 2012 | Nederland, Uden

Lieve familie en vrienden,

Nog ruim 6 weken en dan is het al zover! Dan gaan we weer naar Amerika. Het blijft als een magneet aan ons trekken, we moesten gewoon weer terug naar dit fantastische en mooie werelddeel!

Deze keer beginnen we in Denver, doen een rondje Rocky Mountains en reizen dan naar The West. Onze plannen zijn om in de mooie omgeving van Grand Junction, Colorado, een paar dagen door te brengen. Daarna reizen we verder naar Moab, Utah, ook zo'n supermooie omgeving met de nationale parken zoals Canyonlands en Arches. Daar ontmoeten we vrienden van ons, die ook helemaal verknocht zijn aan Amerika. We trekken een aantal dagen op met Edwin & Elly om vervolgens ieder ons eigen weg weer te gaan. Wij reizen dan via de nationale parken Capitol Reef, Bryce en Zion, verder naar Las Vegas, Nevada. Een enorm contrast met de nationale parken, maar elke keer weer een belevenis op zich! Als we uitgegokt zijn (grapje) vertrekken naar de westkust, namelijk San Diego, Californie. Hier trekken we een aantal dagen voor uit, want er is veel te beleven in deze omgeving en natuurlijk ook nog relaxen aan het strand. Na San Diego staat Tucson, Arizona, op het programma, dit is ook ons eindpunt in Amerika. Natuurlijk gaan we naar AMARC, want geen vakantie, zonder vliegtuigen gezien te hebben. Vanuit Tucson vliegen we met tussenstops weer naar Nederland.

We vliegen deze keer met British Airways, nieuw voor ons, dus we zijn benieuwd hoe dit gaat bevallen. Edwin is de types van de vliegtuigen al aan het screenen.

We kijken erg uit naar deze reis en vinden het erg leuk dat jullie met ons "meereizen"!

Tot de volgende keer,
Edwin en Janneke

• 23 Juli 2012 - 21:47

Yolande:

Yaaay! Ik verheug me op jullie reisverhalen en foto's!! Geniet van het 'er naar uitkijken'!

• 23 Juli 2012 - 22:17

Tante Janny:

Hoi Edwin en Janneke, leuk om jullie weer te volgen naar het verre Amerika. Alvast veel voorpret met alle voorbereidingen. Grtjs!

• 27 Juli 2012 - 18:10

Edwin En Elly Groenen:

Hey Edwin en Janneke,
    Leuk jullie te volgen in de USA. Maar wij volgen jullie tijdens onze vakantie in de USA.
    Je kunt ook ons volgen tijdens onze reis. Verander in het webadres janneke in elly en dan moet het lukken.
    Veel plezier met de voorbereiding, goede reis en tot in Moab.
    Edwin en Elly

• 30 Juli 2012 - 19:59

Jessica:

Wij wensen jullie onwijs veel plezier in de States.
    We wonen er nu dikke 4 weken en genieten met volle teugen!
    Veel plezier ook met mijn ouders in Moab!!
    Ze kijken er erg naar uit!

Volgende keer een stuk Texas doen en ons een bezoekje brengen ;-)

We gaan jullie volgen!

Groetjes vanuit een warm Wichita Falls!
    Andre, Jessica en de kinderen

• 31 Juli 2012 - 21:14

Ton En Simone:

Hee Edwin en Janneke!
    Zo, eindelijk de tijd om er eens goed voor te gaan zitten...
    Jammer alleen dat je ons meteen jaloers moet maken met de nu al, prachtige reisplannen..... :( Hahaha
    Hopelijk worden het straks ook niet zo'n enthousiaste verhalen.... ;)
    Mocht Edwin van te voren toch ineens vliegangst krijgen, weet ik wel "iemand" die met je mee wil hoor ! Wij vrouwen steunen elkaar he! :)
    (Kan Ton Edwin bezig houden..... )
    We gaan het zeker allemaal volgen ! :)
    Geniet alvast van de voorbereidingen.

Dikke knuffel vanuit het verre ehm.. Udenhout...
    Ton en Simone

• 06 September 2012 - 06:22

Edwin En Elly Groenen:

Hey Edwin en Janneke,

We hopen dat voor jullie de tijd snel voorbij gaat en dat het in no-time 7 sep is. Wij wensen jullie een goede vlucht en kijken uit naar ons treffen in Moab.

Hugs and Kisses,

Edwin & Elly